Hyundai i10 můžeme na silnicích potkávat již od roku 2010. Nicméně jeho předchůdce Atos se vyráběl již od roku 1997. Ačkoliv mnoho lidí dává přednost spíše vozům z kategorie SUV, Hyundai se pustil po devíti letech do modernizace modelu i10 ze segmentu minivozů. Jak si povede, to uvidíme v budoucnu. Zatím se ale můžeme podívat na první skicu modernizované i10.
Vůz byl navržen a vyvinut v Evropě a zde se také bude vyrábět. Kde to konkrétně bude, zatím nebylo zveřejněno. Už z pohledu na skicu je patrné, že nová verze i10 bude mít ostřeji řezané rysy a agresivnější vzhled a postoj. Z tiskové zprávy zároveň plyne, že by vůz měl být širší a nižší než aktuálně prodávaná generace. Společným znakem aktuální a přicházející generace jsou kulatá světla denního svícení umístěna v předním nárazníku. Kola by měla být umístěna více v rozích, čímž by se mohl navýšit rozvor náprav a tím i zlepšit jízdní vlastnosti. Na konkrétní informace o rozměrech, motorizaci a výbavě si ještě musíme počkat.
Jediné, co tisková mapa dále uvádí, je rozšíření možnosti výbav modelu. Mohli bychom si tak objednat bezdrátové nabíjení mobilních chytrých telefonů, Apple Car Play nebo Android Auto. Mezi prvky bezpečnostní výbavy by se měl objevit asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu (FCA), který dokáže detekovat nejenom vozidla, ale i chodce. Ve standardu bychom ještě našli asistenta pro rozpoznání únavy řidiče nebo asistenta pro jízdu v jízdním pruhu. Nově také ve voze můžeme nalézt asistenta dálkových světel, který bude montován na přání zákazníka. Pod kapotou jistě nalezneme paletu nejmenších motorů z nabídky automobilky Hyundai o objemu 1 litr.
Svou premiéru si modernizovaná i10 odbude na nastupujícím autosalonu ve Frankfurtu, který se bude konat v září od 12. do 22. Aktuálně představovaná i10 je dle sdělení automobilky určena pro Evropu. V nedávné době proběhlo ještě představení i10 v Indii, které ale bylo určeno pouze pro tamní trh.